这样紫

暂时啥都没

Shut Up and Dance - Walk The Moon

#最IN现场# #summer sonic#

听着听着,不知不觉摇摆起来

闭上眼睛,跟着我们一起摇摆


Oh don't you dare look back
你胆敢别过你的目光
just keep your eyes on me.
只管看着我吧
I said your holding back,
我说你还没使尽全力
She said shut up and dance with me!
她说 闭嘴 跟我一起跳舞
This woman is my destiny
这个女孩是我的宿命
She said oh oh oh
她说

Shut up and dance with me
闭嘴 跟我一起跳舞
We were victims of the night,
我们是夜晚的牺牲者
The chemical, physical, kryptonite
所有的化学反应 肢体动作 霓虹灯
Helpless to the bass and faded light
我们无法自拔的跟着节拍舞动
Oh we were born to get together,
我们生来就是要在一起
born to get together.
我们是天生一对
She took my arm,
她抓住我的手臂
I don't know how it happened.
我不知道到底发生了什么
We took the floor and she said
我们走向舞池 然后她说
Oh don't you dare look back
你胆敢别过你的目光
just keep your eyes on me.
只管看着我吧
I said your holding back,
我说你还没使尽全力
She said shut up and dance with me!
她说 闭嘴 跟我一起跳舞
This woman is my destiny
这个女孩是我的宿命
She said oh oh oh
她说
Shut up and dance with me
闭嘴 跟我一起跳舞
A backless dress and some beat up sneaks,
露背式洋装 还有舞厅鞋
My disco tec Juliet teenage dream.
迪斯可舞厅 茱丽叶的少女梦
I felt it in my chest as she looked at me.
当她看着我 我能感觉到心脏的跳动
I knew we were born to be together,
我们生来就是要在一起
born to be together
我们是天生一对
She took my arm,
她抓住我的手臂
I don't know how it happened.
我不知道到底发生了什么
We took the floor and she said
我们走向舞池 然后她说
Oh don't you dare look back
你胆敢别过你的目光
just keep your eyes on me.
只管看着我吧
I said your holding back,
我说你还没使尽全力
She said shut up and dance with me!
她说 闭嘴 跟我一起跳舞
This woman is my destiny
这个女孩是我的宿命
She said oh oh oh
她说
Shut up and dance with me
闭嘴 跟我一起跳舞
Deep in her eyes,
我想我在她的眼里
I think i see the future.
我看到我们的未来
I realize this is my last chance.
此刻即是我最后的机会
She took my arm,
她抓住我的手臂
I don't know how it happened.
我不知道到底发生了什么
We took the floor and she said
我们走向舞池 然后她说
Oh don't you dare look back
你胆敢别过你的目光
just keep your eyes on me.
只管看着我吧
I said your holding back,
我说你还没使尽全力
She said shut up and dance with me!
她说 闭嘴 跟我一起跳舞
This woman is my destiny
这个女孩是我的宿命
She said oh oh oh
她说
Shut up and dance!
闭嘴 跟我一起跳舞
Oh don't you dare look back
你胆敢别过你的目光
just keep your eyes on me.
只管看着我吧
I said your holding back,
我说你还没使尽全力
She said shut up and dance with me!
她说 闭嘴 跟我一起跳舞
This woman is my destiny
这个女孩是我的宿命
She said oh oh oh
她说
Shut up and dance with me
闭嘴 跟我一起跳舞
oh oh oh shut up dance with me
闭嘴啦 跟我一起跳舞吧!


继续日本summer sonic专题系列

继中日韩阵容后,今天开始欧美板块

北美20组,美国18组,加拿大2组

summer sonic

每年的8月中旬

本周六、日

日本官方网站

http://www.summersonic.com


   
© 这样紫 | Powered by LOFTER
评论
热度(14)