这样紫

暂时啥都没

Forever At Your Feet(rain) - Oh Susanna

纵然此刻雨丝为弦,拉满愁绪的弓箭
纵然玫瑰上缠满荆棘
我也愿永远与你相随
即便你一无所有,我还是会在你左右。亲爱的,我就在这里,与你相随


歌词:

A locket on a chain
项链上的照片盒里那阳光一般的微笑
A bow that’s made from rain
纵然此刻雨丝为弦,拉满愁绪的弓箭
A briar grows entwined with rose
纵然玫瑰上缠满荆棘
I’ve come to be forever at your feet
我也愿永远与你相随
A blossom pages pressed
翻到书页里夹着旧时的一叶花
A knocking at my chest
我的胸口却像被狠狠撞了一下
Oh, winding road please take me home
蜿蜒曲径啊,可不可以带我回家
I long to be forever at your feet
我渴望永远追随你的身影
And I hope that you won’t mind, my dear
亲爱的,我希望你不要在意
When you see my eyes are lined, my dear
当你看到皱纹已爬上我的眼角
It’s because I’ve waited all these years
那是我在漫长等待中计时的刻线
For your kisses sweeter than milk
只为你比牛奶更甜蜜的吻
And your touch that’s softer than silk
比蚕丝更温柔的拥抱
For your treasures
为了最可宝贵的你
I will be forever at your feet
我愿永远与你相随

   
© 这样紫 | Powered by LOFTER
评论(1)
热度(34)