这样紫

暂时啥都没

What Are Words - Chris Medina

     这一辈子,遇到爱,遇到性,都不难,难的是有一个人愿意把自己的时间,分你一半。是的,陪伴是最长情的告白。


歌词:

Anywhere you are, I am near
不管妳在哪儿,我都会在妳身边。

Anywhere you go, I'll be there
不管妳去哪儿,我都将会在那里。

Anytime you whisper my name, you'll see
妳任何时候轻呼我的名字,妳都会看到

How every single promise I keep
我是如何信守对妳的每个承诺

Cause what kind of guy would I be
由于我就是这样的一个人

If I was to leave when you need me most
所以不会在妳最需要我的时候离开的

What are words
妳都说了些什么啊

If you really don't mean them
当妳完全不知所云

When you say them
说出它们的时候

What are words
妳的话到底算什么

If they're only for good times
如果这只是浮云般的美好

Then they don't
却与瞬间破灭掉

When it's love
当爱至情浓处时

Yeah, you say them out-loud those words
妳大声喊出自己的心声

They never go away
那些话,永远都不会褪色

They live on, even when we're gone
即使我们都离去了,它们会一直存在,直到海枯石烂。

And I know an angel was sent just for me
我知道,妳是上苍赠予我的天使

And I know I'm meant to be where I am
我知道,这是命运的安排

And I'm gonna be standing right beside her tonight
今晚我会守在妳身旁

And I'm gonna be by your side
我会一直守护在妳身边

I would never leave when she needs me most
当妳最需要我的时候,我绝不会离妳而去

What are words
妳都说了些什么啊

If you really don't mean them
当妳完全不知所云

When you say them
说出它们的时候

What are words
妳的话到底算什么

If they're only for good times
如果这只是浮云般的美好

Then they don't
却与瞬间破灭掉

When it's love
当爱至情浓处时

Yeah, you say them out-loud those words
妳大声喊出自己的心声

They never go away
那些话,永远都不会褪色

They live on, even when we're gone
即使我们都离去了,它们会一直存在,直到海枯石烂。

Anywhere you are, I am near
不管妳在哪儿,我都会在妳身边。

Anywhere you go, I'll be there
不管妳去哪儿,我都将会在那里。

And I'm gonna be here forever more
我将会永远在哪里

Every single promise I keep
信守对妳的每个承诺

Cause what kind of guy would I be
由于我就是这样的一个人

If I was to leave when you need me most
所以不会在妳最需要我的时候离开的

I'm forever keeping my angel close
我会永远守护在我的天使身边


   
© 这样紫 | Powered by LOFTER
评论(10)
热度(463)